Als ZZP-er, actief als programmamanager en adviseur in wonen, zorg en welzijn, kreeg ik het steeds drukker. Ik ging op zoek naar een assistent die mij op freelancebasis kon ondersteunen met het plannen van afspraken, het organiseren van vergaderingen, het opmaken en redigeren van teksten en documenten en allerlei organisatorische dingen. En zo kwam ik bij Kim Luitjes van VA Buro terecht.
Met Kim heb ik precies gevonden wat ik zocht. Kim is zeer efficiënt, stabiel en accuraat en alles 'komt gewoon goed'. Ik hoef me nooit af te vragen of ze iets vergeten is. Ze gaat op een servicegerichte manier om met mijn klanten en contacten en schakelt met mij daar waar het nodig is. Kortom: ik ben erg blij met Kim en dankzij haar kan ik me focussen op waar ik goed in ben.
Carolien de Wit | Plein van Vernieuwing
Wil jij:
- Tijd besparen bij het versturen van offertes en facturen;
- Inzicht in je financiën;
- Een gestructureerde agenda;
- Besparen op je boekhouder;
- Je helemaal kunnen richten op jouw klanten?
Hè bah, al die bonnetjes! Je bent de hele dag druk met telefoontjes en afspraken inplannen en verzetten. En als je een offerte mag maken of een factuur wilt versturen, ben je daar ook nog best veel tijd aan kwijt. Meer dan dat je er eigenlijk aan wil besteden. Niet helemaal waar jij voor bent begonnen met ondernemen toch? Of wel?
Lever die schoenendoos met bonnetjes maar bij ons in! En geef je agenda aan ons. Wij zorgen ervoor dat jij straks alles digitaal geordend hebt, geen bonnetjes meer hoeft te bewaren en geen afspraken meer mist. We helpen je met handige tools, zodat jij weer tijd vrij hebt om te ondernemen zoals jij dat ooit wilde: ondernemen zonder zorgen.
Wat wij uit handen nemen
- Administratie digitaliseren en bijhouden;
- Offerte maken, sturen en nabellen;
- Factuur maken, sturen en nabellen;
- Btw aangiften;
- Agendabeheer;
- Presentaties voorbereiden;
- En nog veel meer!
Er is heel wat waar we je mee kunnen helpen. En dit is nog maar een tipje van de sluier. Zie je het al voor je, hoeveel jou dat kan ontlasten?!
Handige tools
voor ondernemers
Natuurlijk gebruiken een aantal handige tools, want wij weten als geen ander hoe deze het ondernemersleven een stuk gemakkelijker kunnen maken. Voor financiële administraties werken we graag met Moneybird. We zijn erkend Moneybird Expert en helpen je graag verder.
We willen begrijpen waarom dingen gaan zoals ze gaan, zodat we met jou kunnen meedenken en zorgen dat je echt verder geholpen bent. Soms kan het erg fijn zijn als er iemand met je meedenkt. Iemand met een andere kijk op dingen, waardoor jij net weer dat stapje verder kunt zetten waarop je nu blijft hangen. Als we aan het eind van het jaar zien dat doelen behaald zijn, worden wij daar echt blij van. Dus kom maar op met jouw ideeën!
Wat kost een virtual assistent
Je wil natuurlijk wel weten wat de kosten zijn om je administratie digitaal te organiseren of je agendabeheer uit te besteden. We bieden je graag maatwerk, waardoor het lastig is om nu al te vertellen wat je kunt verwachten qua prijs. Maar laten we eens kennismaken. Dan bekijken we precies wat jij nodig hebt en vertellen we je wat jij kwijt bent en wat je ervoor terugkrijgt. Want een goede virtuele assistent verdient zichzelf razendsnel terug. Bij VA Buro weet je precies waar je aan toe bent voordat wij voor je aan de slag gaan.
Moneybird 120 dagen GRATIS proberen?
Wat klanten over ons zeggen
Ik ben ontzettend blij dat ik Kim van VA Buro heb ingeschakeld! Je geeft immers niet zomaar je inloggegevens van Moneybird en Active Campaign aan iedereen. Kim werkt heerlijk gestructureerd en punctueel, en ze denkt bovendien graag mee over mogelijkheden waar ik nog niet aan had gedacht. Het werk dat ze levert, is altijd perfect verzorgd. Een aanrader voor iedereen die wil groeien en niet alles zelf wil doen.
Roelinde Brons | SolidWP
Voor ons bedrijf Skyworkz was ik op zoek naar iemand die mij kon helpen met allerlei uiteenlopende werkzaamheden: administratie, events, HR zaken en meer. Via Google bij VA Buro terecht gekomen, en ik werk inmiddels al een paar jaar naar volle tevredenheid samen met Kim. Ze ondersteunt mij waar mogelijk met de bedrijfsvoering, is proactief en denkt mee. Aanrader!
Bas Tichelaar | Skyworkz
Vanaf de zomer van 2020 ben ik een heel tevreden klant van VA-buro.
Marieke Jansz | Jansz Media
De reden dat ik hen inschakelde was dat ik minder tijd kwijt wilde zijn aan de regel-processen van mijn bedrijf.
Kim zorgt elke week voor het versturen van mijn nieuwsbrief, ze doet mijn facturering, houdt mijn agenda bij, uploadt video’s in mijn online leeromgeving en sinds kort regelt ze ook de ‘onboarding’ van nieuwe klanten. Niet alleen voor mij is Kim een vertrouwd gezicht, maar ook voor mijn klanten! Kim reageert snel en denkt mee. Ik zie haar als een heel fijne collega in mijn bedrijf! VA-buro is een grote aanrader!
Monique is precies wat ik zoek in een VA. Een woord waar ik een jaar geleden nog nooit van had gehoord. Ze heeft mij geholpen met het implementeren van mijn CRM pakket. En niet alleen heeft ze gedaan wat ik vroeg, nee ze denkt ook mee en draagt oplossingen aan. Prettig contact en ik raad haar bij iedereen aan. Als zij het niet kan dan kan een van haar collega's het wel. Ik ben heel blij met VA Buro!
Claudia Klokkemeijer | Budgetcoach Klokkemeijer
Om het bereik van onze boekingen te vergroten wilden wij onze vakantiewoningen en -appartementen op een aantal boekingwebsites plaatsen. Omdat het een flinke klus was en het op korte termijn klaar moest zijn, hebben wij Kim van VA Buro gevraagd om ons hierbij te helpen. Daarnaast heeft zij ook geholpen met deze accommodaties te uploaden naar onze Duitse website. Kim heeft ook verstand van WordPress en zo konden wij ook met onze vragen bij haar terecht. Wij zijn uitermate tevreden over de service van VA Buro!
Jolijn Schut | CAN Vakantiehuizen
Monique draagt bij aan het beheer van onze financiële administratie. Zij heeft onze volledige administratie uit handen genomen. Door haar komst hebben wij meer tijd om controle uit te oefenen op lopende projecten. En meer tijd om na te denken en bij te sturen in de bedrijfsvoering. Wij kunnen hierdoor meer marge maken. Tevens brengt het rust dat Monique vragen beantwoordt op financiële vraagstukken van onze opdrachtnemers. Monique is zeer flexibel, stipt en doet wat ze zegt. Ze toont initiatief en ze doet haar werk sneller dan wij van te voren hadden durven dromen. Monique is een bijzonder waardevolle aanvulling in ons bedrijf.
Jan-Willem | Rinkel & Smit Bouw
Begin 2019 zijn wij in contact gekomen met Monique Burger van VA Buro. VA Buro heeft ons ervan overtuigd dat ondernemersbehoeften ook op financieel en administratief gebied veranderen. Veel traditionele administratiekantoren werken reactief. Dit omdat zij altijd werken met gegevens van een voorgaand jaar of periode. VA Buro heeft ons geholpen bij het moderniseren van systemen en het online bedienen van klanten. Door klanten veel meer online te volgen en te begeleiden met hun administratie kunnen we veel proactiever adviseren en bijsturen indien nodig. Hiermee kun je als administratiekantoor écht een meerwaarde zijn voor ondernemers.
Gerry Jong | MKB Administraties